Областен управител - Ловеч обявява конкурс за длъжността "Младши експерт" в дирекция АКРРДС
Дата на публикуване:
02.11.2010 15:59
ОБЛАСТЕН УПРАВИТЕЛ – ЛОВЕЧ
Обявява конкурс за длъжността “Младши експерт”
в дирекция “Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост”
Обявява конкурс за длъжността “Младши експерт”
в дирекция “Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост”
1. Минимални изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативните актове:
-степен на образование – висше образование с образователно квалификационна степен “Бакалавър” в областта на „Здравеопазване и спорт”, „Социални дейности”, „Социални, стопански и правни науки”, „Социология, антропология и науки за културата” или „Хуманитарни науки”;
-професионален опит – не се изисква;
-минимален размер на основната заплата, определена за длъжността – 335 лв.
2. Област на дейност: 2.1. Социално – икономическо развитие;
2.2. Здравни и социални дейности;
2.3. Културно – историческо наследство и културни дейности;
2.4. Етнически и демографски въпроси.
3. Основна цел на длъжността : да подпомага дейността на Областния управител по отношение осъществяване на неговите задължения и предоставените му правомощия в областта на административния контрол и регионалното развитие, съгласно Устройствения правилник на областните администрации.4. Специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в специални нормативни актове: да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност.
5. Допълнителни изисквания:
5.1. Добро познаване на нормативната уредба, свързана с дейността на Областна администрация – гр. Ловеч;
5.2. Компютърна грамотност;
5.3. Желателно е владеене на английски език.
6. Начин на провеждане на конкурса: - тест;
- интервю.
7. Необходими документи, които следва да представят кандидатите за участие в конкурса: 7.1. Копия от документи за придобитата образователно – квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
7.2. Свидетелство за съдимост;
7.3. Копие от документите удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка / ако има такъв /;
7.4. Копие от сертификат за компютърна грамотност.
7.5. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността;
7.6. Заявление за участие в конкурса / по образец / при подаване на документите;
7.7. Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност / по образец /.
8. Документите се подават в “Служба за административно обслужване”/ на партера в сградата на Областна администрация – Ловеч, ул. “Търговска” №43/ в срок до 17.30 часа на 15.11.2010 г.9. Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати и други съобщения относно конкурса ще бъдат обявявани в “Служба за административно обслужване”/ на партера в сградата на Областна администрация – Ловеч, ул. “Търговска” №43 на 22.11.2010 г.